Volgers

zaterdag 21 juli 2012

Uitdaging 23

Vandaag begint er een nieuwe uitdaging van de Nederlandse kaartenuitdagingen, met deze keer een geweldig mooie sketch van Marianne. Ik heb hiermee deze kaart gemaakt met papier van Maja Design.
De Magnolia stempel heb ik gestempeld met walnut stain Distress inkt en daarna ingekleurd met Copics en Flexmarkers. De vleugels heb ik bewerkt met Stickles.
De tekststempel is van Marianne Design.

Vanaf vandaag ben ik 3 weekjes met vakantie, en zal het ook wat rustiger zijn op mijn blog en ik zal hierdoor ook wat minder reacties geven op andere creaties.
Dit kaartje doet ook mee met de challenge van 

Groetjes Inge

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een schat van een kaart Inge !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schoonheid Inge!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een schitterende kaart Inge!
    Ik wens je een fijne vakantie:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, a beautiful card.
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Inge, wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt zeg! Supersss! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Inge! Zo mooi die kleuren bij elkaar en die stempel is schattig. Fijne vakantie hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die weer mooi en die kleuren o zo geweldig.
    Knap gemaakt Inge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kwam je kaartje al tegen op het blog van de NKU en zonder naar de namen te kijken pik je die van jou er weer zo uit ;-) Dat heb je weer erg mooi gedaan! Zeker met dat leuke papier!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Inge.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwwwwww schitterend mooie kaart Inge. Lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een mooie combi inge,mooi papier, leuk afdrukje, wat samen een geweldige kaart vormt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart met prachtig papier en prachtig gekleurd! Fijne vakantie!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen