Volgers

zondag 1 juli 2012

Staande pop-up kaart

Allereerst een heel hartelijk welkom aan alle nieuwe volgers die er de laatste tijd bij zijn gekomen, geweldig dat jullie mijn blog nog steeds de moeite waard vinden om te bekijken. Ik geniet elke keer van alle lieve reacties die ik op mijn creaties krijg.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij het Simply Magnolia blog met als thema Tilda met een dier.
Ik heb voor deze challenge een staande tag gemaakt, ik zag het modelletje bij Stempel einmal eins, en bedacht dat dit een prima kaart was om mijn kleine gebreide konijntje op te verwerken. Ze lag al een paar weken te wachten op een plaatsje. Ik heb haar gebreid van een heel klein restje sokkenwol , is ze niet schattig?
Het dessinpapier is van Maja Design, en ik heb Tilda met haar konijntje en het viooltje ingekleurd met Derwent. Ik had voor de verandering de stempels eens afgedrukt met Walnut stain distress inkt, je krijgt zo een wat zachter effect. De oogjes heb ik nog wel even met een donkerbruine fineliner aangezet.

      
Ingeklapte kaart

Deze challenge wordt gesponsord door Magnolialicious met weer een geweldige prijs! Ook de rest van het DT-team heeft hiervoor weer een geweldige creatie gemaakt, kijk ook eens op hun blogs.
Ik wil deze pop-up kaart mee laten doen aan de challenge van:

Voor iedereen een hele fijne zondag gewenst.

Groetjes Inge



18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Inge.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inge..Wat een super mooie creatie!!
    Geweldig leuk ook, dat gebreide konijntje erbij.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Fijne zondag
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en dat konijntje erbij zo leuk.
    Een schitterend kaartmodelletje.
    Een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat keigaaf gemaakt, schitterend zeg ! Leuk dat je meedoet bij de Derwent & Prisma challenge en heel veel succes. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!
    Leuk gedaan met het konijntje erbij.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer geweldig uit, mooi hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele leuke kaart Inge. ! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, en wat een apart kaartmodel.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongelooflijk gaaf gemaakt Inge! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig met dat konijntje er zo bij! Dit is echt het perfecte project voor haar!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Inge,

    wat een pracht creatie heb je gemaakt! Super dat het gewoon plat kan!
    Ik denk: laat ik eens bij Inge kijken, zag je reactie n.a.v. mijn kaart voor NKU. Je werkt toevallig niet bij een PABO in het oosten van het land?

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik werk niet bij de PABO, maar wel in het oosten van het land.
      Groetjes Inge

      Verwijderen
  12. Schitterend kaartje Inge, ik vind dat gehaakte konijntje er zo lief bij passen. Je kan er wat van!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a cute tag and beautiful box!
    Thanks for joinig us at TOMIC challenge this month!
    See you on wednesday 18th for the new challenge!
    Good luck!
    Love from France, Kianel.

    BeantwoordenVerwijderen