Volgers

woensdag 18 juli 2012

Challenge 33 CCWS

Vandaag begint challenge 33 bij  Christmaschallenges with sketches met weer een mooie sketch.
Deze keer word de challenge gesponsord door 
Voor deze challenge heb ik mijn restjesdoos met kerstpapier maar eens wat leger gemaakt, dus vraag me niet waar het dessinpapier van is. Tilda is ingekleurd met Copics en Flexmarkers. Ook vond ik in mijn lintjesbak dit groene lint met kersttekst, wie wat bewaard heeft wat zal ik maar zeggen. De bloemetjes komen allemaal van Webshop Margo, en zijn bewerkt met stickles en perfect pearls.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn 3e GuestDT kaart vinden.

Groetjes Inge


14 opmerkingen:

  1. Ik vind m echt supergaaf!!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan hoor! Heerlijk om die restjes eens op te maken toch?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    Super leuke kleurtjes (ook al zijn het restjes..)!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Inge.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een onwijs mooie kerstkaart!!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch, om lekker de restjesdozen weer eens te gebruiken, je kaart wordt er zeker niet minder op want het is een plaatje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo komen de restjes toch ook op? En helemaal goed hoor Inge, want je ziet maar: je kan nog schitterende kaarten maken met restjes! Ik vind je kaart helemaal toppie! Lieve groetjes, CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inge wat een prachtige kaart voor CCWS heb je gemaakt, super mooi geheel en wat een lieve stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je deze keer gemaakt Inge ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart zeg!
    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is leuk geworden Inge.
    Ik vind deze stempel ook zo leuk, ik ga hem ook weer eens kleuren denk ik.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen