Volgers

zondag 14 juni 2015

Dies or punches bij Simply Magnolia




Voor vandaag heb ik eens een kaartje gemaakt met alleen een tekststempel. De challenge bij Simply Magnolia is de komende twee weken Dies or Punches, en ik ben hiervoor eens in mijn verzameling Doo-Hickey's gedoken. Het is weer aardbeien tijd, dus vond ik deze wel gepast voor een kaartje.
Ook het "kant"randje is een stansje van Magnolia. 
De dessintjes zijn van een blokje van de Action. Deze challenge wordt gesponsord door:

Mijn kaartje laat ik meedoen met de challenge van±
Bloemen-Parels-Roze
use a die-cut
a special ocasion.


Groetjes Inge

4 opmerkingen:

  1. So lovely card!, Thanks for sharing with us at Lovely hangar or sweet Magnolia Challenge. Hugs Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Inge!
    Bedankt voor het meedoen met de Bingo challenge bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk gedaan met de stansjes van magnolia. Bedankt voor je deelname bij TFM. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen