Volgers

zondag 17 mei 2015

Heavy Metal bij Simply Magnolia (DT)

 Deze kaart had ik nog niet geplaatst, je kent dat wel, druk op het werk, druk thuis en ook nog eens wat verjaardagen en feestjes in de avonduren. Ondertussen was ik helemaal vergeten om mijn kaartje te plaatsen. De komende week mag je iets van metaal op je kaart of creatie laten zien bij Simply Magnolia.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een zwager die graag kookt en bakt in z'n vrije tijd. 
Hij werkt ook nog eens in de metaalsector, dus dit thema past precies bij hem.
De grote pan zit met een doosje vast aan de kaart,

De diverse die-cuts zijn van Dutch Doobadoo en zitten op een velletje. Het bestek hiervan heb ik met zilverkleurig embossingpoeder behandeld. 
Edwin is ingekleurd met copics.

Je kan deze keer een Guest-Designer plaats winnen in ons  gezellige team.

Groetjes Inge

2 opmerkingen: