Volgers

woensdag 16 januari 2013

Het eerste kerstkaartje is een feit.


Het eerste kerstkaartje van 2013 is een feit.
Bij CCWS hebben ze weer een leuke sketch waar ik deze kaart van gemaakt heb. Het dessinpapier is van Echo Park, de sneeuwsterren zijn van Marianne Designen een doily van de Action.
Verder heb ik nog wat knoopjes en lint gebruikt uit eigen voorraad.
Deze Tilda past precies bij het weer van deze week, heel Nederland is bezig om de schaatsen weer uit het vet te halen. Voor mij maar niet meer ( helaas). Maar de sneeuw is ook prachtig, zeker als je voor je werk elke dag een stukje door het bos moet is het echt genieten op de fiets.
Het kaartje doet ook mee met de challenge van :
Ik kan niet kiezen tussen mijn Magnoliaatjes!

En dan heb ik deze week nog dit bakje met sfeerlichtjes gemaakt voor mijn schoonzusje die deze week jarig is. Ik kan het jullie rustig al laten zien, want zij blogt niet.
Ik had al een paar grote potten gemaakt, maar toen ik deze zag op het blog van Jenine was ik op slag verliefd. Natuurlijk moest ik deze ook een keer maken. Ik heb mijn dochter gevraagd potjes mee te nemen van de kinder dagopvang waar zij stagaire is en gelijk een hele serie "omhaakt".
Het haakpatroontje kun je hier vinden.
Het bakje en de "vulling" is voor weinig te koop bij de Action, een lekker low budget kadootje dus met een persoonlijke touch.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Inge

28 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Inge, net als je omhaakte potjes trouwens, heb ze ook op mijn lijstje to-do staan (een meterslange lijst trouwens)
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg ! Mooie kleuren en inderdaad een heel toepasselijke Tilda met dit weer.
    Ik ben vanochtend ook beziggeweest met deze sketch, maar heb mijn kaartje nog niet af.
    En je haakwerkjes zijn ook prachtig.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creations Inge. Thank you for joining us at Allsorts this week for my Dies & Punches challenge, good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is een plaatje. En je kadootje wordt zeker te weten een toppertje. Wat heb je dat ook weer leuk gemaakt zeg.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    Wat een schattig kaartje heb je gemakt en wat een super cadeautje je omhaakte potjes..LEUK...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het dienblad met je omhaakte potjes er gewellig mooi uit. Je kaartje ook trouwens. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is heel mooi!!! Je kadootje ook, leuk om te doen hè, ik ben er ook mee bezig...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Inge wat is je eerste kerstkaart van het jaar super geworden, ik vind het weer een plaatje net zoals je sfeerlichtjes helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart en je potjes zijn ook helemaal mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kerstkaart Inge! je bent goed bezig! De gehaakte potjes vind ik enig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Inge, je eerste kerstkaart is weer super meis! Dat er maar weer velen mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Inge. Je omhaakte potjes vind ik trouwens ook supergaaf. Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely work Ing, thanks so much sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fabulous card!! Thanks for joining us at CCWS!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty card, thanks for joining us at Allsorts. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig leuk kaartje, Inge...en je kadootje vind ik ook super trouwens. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van CCWS. Op naar een volgende voorraad!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het kaartje maar ook het kado zien er super uit Inge,

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute card, thanks for sharing with us at ATG this challenge xhugsx Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card!
    Thanks for playing with us at SFC!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi kaartje, Inge. Tilda is prachtig gekleurd en wat je zegt past ze heel goed in deze tijd met dit vriesweer. Leuk dat je meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie theelichtjes Inge, wat leuk om als geschenk te geven.
    Jij hebt het jaar al goed gestart met een eerste kerstkaart. Ik heb ook zo'n voornemen maar tijd is een schaars goed he.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke LO en een schattig winterkaartje Inge!
    Fijn dat je meedoet met DMCC.
    Succes en groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje!! Leuk dat je met de challenge van CCWS meedoet, heel veel succes!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie schattige kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje Inge! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Leuk de vier verschillende designpapiertjes.
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow stunning card and I really love the wrapped jars gorgeous. Thanks for joining us at Anything Goes Challenge Blog. Happy Crafting :-) Kezzy x

    BeantwoordenVerwijderen