Volgers

maandag 21 januari 2013

Een hele fijne dag....


Gisteren was ik al begonnen aan dit kaartje, met zo'n sneeuwdag is er niets heerlijker dan freubelen, vandaag heb ik er de laatste accentjes erop aangebracht.
Een kleurig kaartje gemaakt met papier van Maja Design.
Het Tildaatje is ingekleurd met Copics en op de vleugeltjes zitten stickles.

Afgelopen weekend werd ik verrast met dit leuke pakketje dat Miranda voor mij opstuurde.
Een superprijs zou ik zo zeggen, gewonnen met mijn kaartje bij CCWS.


Mijn nieuwe kaart wil ik ook insturen voor de volgende challenges:
http://magnoliahaaste.blogspot.nl/ Bingo, strepen-blauw-bloemen

Groetjes Inge

26 opmerkingen:

  1. Hoi Inge
    Ik ben een beetje aan het rond kijken, Toen zag ik dat je mooie kaarten maakt met magnolia stempels. Ik ben daar pas mee begonnen. Ik ben meteen je volger geworden.Deze kaart vind ik trouwens schitterend. Je hebt je stempels zo mooi ingekleurd, daar kan ik nog van leren.
    Misschien wil je ook bij mij komen kijken en misschien ook mijn volger worden.
    janieskaartenwereld.blogspot.nl
    Ik hoop je te zien.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Inge wat een prachtige kaart heb je gemaakt.groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie zeg !
    Mooie kleurtjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart zeg! Leuk de glitters erbij.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    WOW... super wat een mooi kaartje, prachtig ingekleurd..mooi geheel...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart.!!
    Ik kan alleen je tekst zo slecht lezen door je achtergrond.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, mooie kleuren!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, mooi zo met die stickless op die vleugeltjes!!
    Gefeliciteerd met je prijs, leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab card and lovely colours♥. Thanks for joining us at Stamp with fun this week♥.

    Hugs, Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig en wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die weer super geworden Inge, ik vind je kaart prachtig. Wat een gave prijs heb je gewonnen, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card, love those gorgeous colors you used, and tilda is so sweet, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Inge,
    what a cutie, love all the blingbling on your card and the pretty swirl. Thanks for sharing on stamp with fun.
    xoxo Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw meis, je kaart is weer helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi kaartje en gefeliciteerd met je mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A really lovely creation and perfect for our 'Flower Power' theme Inge.

    It's great to see you at Allsorts challenge this week, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer prachtig Inge, en gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dit is er weer één let op mijn woorden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Tilda card Inge, love the colours and details. Thank you so much for joining us at Allsorts this week, good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. so beautiful, love the glitter on her wings!
    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful. Thanks for joining us at Stamp with fun.
    Hugs, Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Good Morning sweetie, this is just fabulous, thank you for joining us at Crafting Lifes Pieces this time hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij sf=c

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pretty card love her glitzy wings too! Thanks for Playing along with us this time at Allsorts, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Inge,
    Prachtige kaart heb je gemaakt en het Tilda elfje supermooi ingekleurd! Leuk dat je langs kwam. Een volger erbij voor jou ook, en niet alleen door het handwerken hoor. Je kaarten zijn allemaal even mooi en daarom kom ik graag hier terug :). De granny's met bloemen in het midden vind ik ook heel leuk en ga ik zeker eens proberen!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. very nice cards thank you for sharing at stamptacular this week

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a sweet card ,love the colours, beautifully done, Thanks so much for joining us at LHOSM this time
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen