Volgers

donderdag 1 december 2016

Twee kerstkaarten voor een nieuwe challenge

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Simply Magnolia. Zo vlak voor de kerst begint bij mij de stress al toe te slaan, de Decemberstress dan wel te verstaan. Elk weekend is al vol gepland, het houd je zo lekker bezig. Vandaar vandaag twee kaarten voor de kerst. 
Ik heb voor deze staande kaarten een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Bij de Wibra hadden ze dit jaar leuke papierblokjes liggen dus gelijk maar gebruiken.

De engeltjes van Magnolia zijn ingekleurd met Brushmarkers , en ook de tekst en candycanes zij van Magnolia.


Voor de kerstkaarten stempel ik gelijk een velletje vol en kleur ik alles in een keer in. Zo heb je voor een aantal kaarten gelijk je plaatje klaar. En voor mij is het heerlijk om een middag of avond te kleuren als je zo druk bent.

Ook deze keer valt er weer een mooie prijs te verdienen. Dus doe lekker mee want alles mag bij Simply Magnolia.
Onze sponsor voor deze challenge is:

 
Groetjes Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten