Volgers

zaterdag 16 augustus 2014

Kikkers



Vandaag begint uitdaging 73 bij NKU, en voor de komende twee weken hebben we geen skets en geen thema. Maak gewoon een gezellige kaart, maar wel met een Nederlandse tekst erop.
Ik vond dit leuke vintage plaatje op pinterest en heb het ingekleurd met Copics.
Binnenin zit een pocket om wat geld in te stoppen voor de jarige.


Hierbij had ik dit leuke kikkerpotje gemaakt, het patroontje komt van Klaske.
 Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven, en samen met de kaart was het weer een leuk kadootje om te geven.



Ik hoop dat jullie weer genoeg inspiratie hebben om mee te doen aan onze uitdaging, er zijn weer schitterende prijzen te winnen.

Groetjes Inge



2 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart Inge. Ook het kikker potje is heel leuk. En wat een mooie afbeelding. Ik heb mijn kans ook nog eens gewaagd en meegedaan met deze challenge. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen