Volgers

zondag 27 juli 2014

On the beach met Simply Magnolia (DT)



Terwijl een heleboel  mensen inclusief wijzelf nu genieten van hun welverdiende vakantie, gaan we bij Simply Magnolia lekker naar het strand. Door de grote afbeelding heb ik mijn kaartje lekker simpel gehouden met een enkel designpapiertje van een blokje van Boekenvoordeel. Mijn afbeelding heb ik ingekleurd met Copics, en de badpakjes en schelpen zijn van Quickutz.
Onze challenge wordt gesponsord door:
met een geweldige prijs.


Allemaal een hele fijne vakantie!

Groetjes Inge

3 opmerkingen:

  1. Een heerlijk zomers kaartje.Wat leuk die lijn van zwempakjes.En ook ik ben blij dat het wat afgekoeld is .En een fijne zondag
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend zomers kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker zomers tafereeltje op je kaart Inge. Lekkere frisse kleuren en dat dp past er helemaal bij. Geniet van je vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen