Volgers

zondag 7 april 2013

Colour combo bij Simply Magnolia


Deze twee weken kun je bij Simply Magnolia een creatie insturen die geïnspireerd is op de foto die hier onderaan staat.

                                                     
Gebruik de kleuren roze-wit-groen en zilver met eventueel wat bling of pareltjes.
Voor mijn kaartje heb ik papier gebruikt van Me to You in lekker zoete kleurtjes. Het jurkje en de strik 
van Tilda zijn op hetzelfde papier gestempeld en daarna op de ingekleurde stempel geplakt.
Verder heb ik nog een tag en lace randje van Magnolia gebruikt.
Onze challenge wordt deze twee weken gesponsord door:
en

Allemaal een hele fijne zondag!
Groetjes Inge

15 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje in prachtige kleurtjes!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Inge, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Inge, heel mooi met deze lieve kleurtjes! Je hebt er een schatje van gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw Inge wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind het weer een plaatje, zo mooi in die kleurtjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge,

    wat heb je weer een knap kaartje gemaakt!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Inge, wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt zeg! Prachtige kleuren ook! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan!
    Past precies bij de inspiratie foto.
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje! Dank je voor je deelname bij You, Me and Magnolia
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen