Volgers

donderdag 4 april 2013

Beer en Konijn

Ze zaten al een tijdje te wachten met z'n tweetjes, maar nu kan ik ze dan eindelijk laten zien. Deze twee knuffeltjes heb ik gebreid voor de jongste telg van onze familie, ze is gisteren 3 jaar geworden, en was heel  blij met dit zelf gemaakte cadeautje.
Het patroon van de beide beestjes en hun kleertjes kun je vinden op Ravelry en is gratis.
Hoewel het hele patroon in het Engels is is het erg gemakkelijk te volgen.
Voor beide knuffeltjes heb ik 1 bol Phildar partner 3,5 gebruikt in bruin, voor de kleertjes kun je ook een restje van hetzelfde merk garen gebruiken.
Ze hebben beweegbare armen en benen, en de kleren kunnen aan en uit, wat erg belangrijk is voor een 
3-jarig meisje.




Ik heb er nog een leuke kaart bij gedaan, waar natuurlijk ook konijntjes op staan, en vooral heel erg roze gekleurd.
Verder heb ik deze week mijn gehaakte slinger afgemaakt.
Een geweldige manier om je restjes haakkatoen op te maken  ( dan heb ik ook weer een goede reden om nieuwe kleurtjes te kopen :o))))
Het patroontje van deze vlaggenlijn kun je vinden op het blog van Jam Made, ook in het Engels maar wel met een hele duidelijke foto tutorial.
Leuk voor boven het taartjes buffet op onze 25-jarig jubileum.
Je kunt trouwens nog steeds meedoen met de CANDY/ GIVE AWAY, je hoeft hiervoor alleen een zelfgemaakte kaart te sturen, en volger zijn / worden.
Je kunt de regels HIER vinden.
De eerste kaartjes zij al binnen, en ze zien er geweldig uit hoor!

Een fijne dag!
Groetjes Inge

10 opmerkingen:

  1. Wat een bofkont is je familielid, helemaal top voor een meid van 3 jaar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er beeldig uit Inge en je pannenlappen mogen er ook zijn
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat schattig, wat heb je dit weer leuk gemaakt Inge, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat schitterend en ook zo lief, heel erg mooi gehaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er heel superlief uit Inge, die kleertjes, zo schattig!! Prachtig gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze super leuk en lief!!!!
    De gehaakte slinger vind ik ook erg leuk!!! en knap!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze twee superlief! Heel mooi gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit LEUK Inge!
    Ik krijg er zo zin in.
    Leuk dat je het met ons wil delen.
    De jongste zal er blij mee zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superschattige gebreide knuffeltjes, geweldig met die jasjes erbij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen