Volgers

zondag 17 maart 2013

Uitdaging 39 NKU

Het is de derde zaterdag van Maart dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij 
Deze keer heeft Elise de sketch bedacht met als thema "Lente".
Nu begint voor mij de lente pas echt als de koeien weer in het weiland staan, dus ik heb vandaag een gezellig koetje op mijn kaartje geplakt.
Het dessinpapier is van Maja Design , het koetje van Magnolia en de tekststempel van Joy craft.
Ik heb voor mijn Copics gekozen om in te kleuren.
Ga snel naar het Blog en doe gezellig mee!

Groetjes Inge

15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en gezellig kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig Inge, helemaal lente op jouw kaart!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Inge !!
    Het is ook zo'n leuk koetje !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, ik zal eens kijken of ik er ook nog eens een kaartje voor de uitdaging maak.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig voorjaarskaartje Inge!
    Leuk idee om daar de koe voor te gebruiken.
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart inge en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo.n bos bloemen kan dat koetje natuurlijk niet in de winter plukken, dus de lente staat er wel op, moet dus goed zijn voor de uitdaging nietwaar.
    En ze ziet er maar wat lief uit.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die super geworden Inge, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof kaartje Inge, die koe past geweldig goed bij dit thema!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij leuk zeg lekkere kleurtjes ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart, heel erg lief en mooi ingekleurd ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw Inge, je kaart is weer prachtig meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk Inge!!!!Mooi gekleurd ook!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen