Volgers

zaterdag 23 maart 2013

Candy time!

Hallo trouwe volgers van me!
Volgende maand zijn mijn man en ik al 25 jaar getrouwd, bovendien vier ik in dezelfde week ook mijn verjaardag. Tijd voor een leuke CANDY dacht ik zo.
Ik zou het daarom geweldig vinden om voor 21April mijn man te verassen met een heleboel zelfgemaakte kaarten, en hier heb ik jullie bij nodig.
Wat valt er te winnen:
Voor de drie mooiste kaarten heb ik een prijsje in petto met in ieder geval een leuk scrap pakketje en natuurlijk een gehaakt cadeautje.
Wat dit is blijft nog een verassing.
Wat moet je er voor doen:
Stuur mij een een kaart met het thema huwelijk of verjaardag.
Het adres kun je opvragen via de mail.
Doe dit voor 20 April 2013.
Vergeet niet je eigen adres op de kaart te zetten.

Op 22 April worden de winnaars bekend gemaakt op dit blog, de drie mooiste kaarten zullen worden uitgezocht door onze drie kinderen.

Ik heb zelf al een hele stapel kaarten klaar voor de uitnodigingen, die gaan vandaag de deur uit.

Groetjes Inge


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Inge!
    Hopen dat iedereen in grote getale mee gaan doen!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een feest volgende maand !!
    Je uitnodigingen zijn ook prachtig hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jullie hebben wat te vieren zeg,leuk hoor!!!!
    Jou uitnodigingen zien er goed uit!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten heb je gemaakt voor de uitnodigingen en we gaan zeker meedoen aan de candy hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Inge! Dat wordt vast een mooi feest. Ik doe graag mee methet leuke idee voor de candy.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn prachtig Inge en je kaart heb ik vandaag verstuurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen