Volgers

zondag 14 februari 2016

Cas or fully loaded bij Simply Magnolia (DT)

Vandaag is het Valentijnsdag, persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee, want ik ben al 29 jaar samen met mijn "Valentijn".  Ik kreeg deze week van DT member Nicola een leuk pakketje thuis gestuurd met designpapier en kleine embellishments, deze heb ik gebruikt om deze kaart te maken.
Dank zij de rode kleur is het toch een beetje een Valentijskaartje geworden.
De vorm van de kaart is gemaakt met een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Het randje en de tekst zijn van Joy en Tilda is ingekleurd met Distress Inkt.
De lay-out is erg simpel gehouden, maar je mag deze challenge ook een overvolle kaart of creatie laten zien bij Simply Magnolia, als er maar iets roods in terug komt.

Groetjes Inge
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten