Volgers

woensdag 5 februari 2014

Duo-dag # 33 NKU

Vandaag is de eer aan mij gevallen om samen met Hennie de duo-dag in te vullen bij NKU. We hebben hiervoor een waterval kaart gemaakt met als thema mannenkaart. 
Ik heb het papaier van Do craft gebruikt met een wel heel er mannelijk  steampunk thema. 
De lay-out van de kaart heb ik vrij strak gehouden. De waterval kaartjes van 5x5cm heb ik bewerkt met distress inkt en verschillende stempels van het thema It's all about time.
Hierbij heb ik een passende tekststempel van Joy gebruikt.
De stansjes van Quickutz zijn bewerkt met paperglaze en perfect pearls voor wat meer reliƫf.


Als je aan het lintje trekt komt de tekst vanzelf te voorschijn en zij je de onderliggende plaatjes.
Op You-Tube zijn diverse filmpjes te bekijken met een prima tutorial van deze kaart.
Ik heb voor de mijne een dubbele kaart gemaakt en ook de binnenkant bewerkt met een vakje voor geld of een te-goed bon.

Groetjes Inge





2 opmerkingen: