Volgers

zondag 6 oktober 2013

Flowers & lace bij Simply Magnolia

Het nieuwe thema bij Simply Magnolia is gebruik bloemen en kant op je kaart of creatie. Ik heb ter inspiratie een label gemaakt met papier van Me to You.Tilda heb ik ingekleurd met copics en de regenlaarsjes hebben een glanslaagje gekregen met Paperglaze( helaas niet zo goed te zien op de foto).
Ik heb kant gebruikt van de Action, 
en verder de label versierd met stansjes van bloemen, een randje en een swirl.
de sponsororen voor deze challenge zijn:
en
Zij stellen beide een mooie tegoedbon beschikbaar!
Bovendien valt er een gastdesigner plaats te winnen, dus reden genoeg om weer mee te doen.
Ondertussen begint het al aardig herfstig te worden en ben ik begonnen met het breien van een herfstvest.
Het ingebreide patroon heet Thistle, en kun je vinden op Ravelry, ik gebruik hiervoor sokkenwol van Schöppel en Patricia 4-fach.
Ik hoop dat het voor de echte winterkou klaar is.
Ondertussen heb ik al wel een paar warme sokken gebreid.
Lekker warm, van sokkenwol van Lang Degradé Magic

Mijn label doet mee met de challenge van:



Groetjes Inge

12 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone tag, en wat een prachtige sokken, en zo te zien wordt je vestje super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige label heb je gemaakt en oooh, die sokken. Wat zullen die lekker warm zijn.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige label heb je gemaakt. Deze tilda blijft een schatje.
    Lekkere warme sokken heb je gemaakt zeg.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende label heb je gemaakt Inge, ziet er supermooi uit, echt prachtig. En dat vind ik je breiwerk ook, ziet er zo mooi uit, dat doe ik je echt niet na.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi label!!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tag! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Tag heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie label Inge! Leuk dat je meedoet met de challenge van DSCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige label, erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Inge, ik nu je label schitterend!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, leuke label! Bedankt voor het meedoen met de eerste challenge van de Dutch Stamp Chickies Challengeblog!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen