Volgers

zaterdag 21 september 2013

Nieuwe sketch bij NKU.

Voor de nieuwe uitdaging bij de Nederlandse Kaarten Uitdagingen heb ik deze keer de sketch gemaakt.
De kleur die je op je kaartje moet gebruiken is roze. Mijn inspiratiekaart heb ik gemaakt met papier van Maja Design, met een plaatje van Free Digital Vintage. Het meisje is ingekleurd met Derwent Coloursoft, en alle randjes zijn geïnkt met Vintage Photo distress inkt. De teksten en krul komen van een stempelvel van Eline. de kleine vlindertjes heb ik uit het dessinpapier geknipt.
De bloemen komen van Webshop Margo.


De twee lagen cardstock heb ik met foamtape vastgeplakt zodat er twee pockets zijn ontstaan. Dit is een leuke manier om iets extra's aan een kaart toe te voegen. Ik heb er de labels in gedaan, maar je zou er ook een tegoedbon of papiergeld in kunnen verstoppen.
Doe allemaal gezellig mee want er zijn weer leuke prijzen te winnen en een gast designer plaats natuurlijk.


Groetjes Inge

4 opmerkingen:

  1. Och wat een schatje, het plaatje en de kaart bedoel ik! Lieve kleurtjes!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Inge, ik vind hem supermooi, een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty Inge, zo mooi van kleur! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen