Volgers

zaterdag 17 augustus 2013

Nieuwe Uitdaging NKU


Het is de derde zaterdag van Augustus en van daag begint er een nieuwe uitdaging van NKU. De sketch die we de komende weken gebruiken is gemaakt door oud DT-member Liesbeth, met als thema bloemen. 
Ik heb voor deze inspiratiekaart het mooie papier gebruikt van Maja Design, en uit de restjes een aantal bloemen geponsd en met een embossingpen wat meer "body"gegeven. Voor de hartjes heb ik de perlenpen gebruikt. De stempel van Magnolia is ingekleurd met Derwent kleurpotloden.
De Nederlandse tekststempel is van Joy, en het hartjeskant vond ik nog in een doos op zolder. Wie wat bewaart die heeft wat......

Mijn kaart doet mee met de challenge van


Groetjes Inge

9 opmerkingen:

  1. Wauw meis, je kaart is weer helemaal toppie! Schitterend! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart schitterend Inge, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Inge! Heel mooi. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Inge,
    En als je dit kaartje bewaart heb je iets PRACHTIGS ☺☺☺ met iets van zolder.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterend kaartje, ik vind hem een toppertje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig met al die bloemetjes, vlindertjes en de Tilda. Details zijn mooi opelkaar afgestemd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just Gorgeous! Looove the stunning Lace and all the Beautiful flowers. You have colour matched your Tilda perfect to your papers! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen