Volgers

maandag 2 april 2012

Paastasje

Dit paastasje had ik al een tijdje klaar, maar nog niet op mijn blog gezet. De basis is gemaakt van wit cardstock wat ik beplakt heb met wat ouder dessinpapier van Karen Forster. Alle randjes heb ik geïnkt met Vintage Photo distress inkt en Tilda is ook ingekleurd met distress inkt. Mijn flits maakt door het sombere weer overuren dus de foto's zijn wat overbelicht (helaas).De randjes van het papier heb ik geborduurd met blauw ombré borduurgaren dat van kleur verloopt. De tags zijn gemaakt met  Quickutz en Coluzzle mallen.
Het venstertje heb ik uitgesneden met een nestabillity en daarachter een stukje transparante sheet geplakt.


Met dit tasje wil ik meedoen met de challenge van:


Groetjes Inge

10 opmerkingen:

  1. Wauwie Inge, ik vind je tasje helemaal geweldig en kan niet anders zeggen dan.... TOPPIE!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat oogt dit weer mooi en zo'n mooie kleurencombi dat je gebruikt hebt, schitterend Inge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je paastasje ziet er prachtig uit, hele mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just gorgeous Thanks for sharing this with us at Anything Goes.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi tasje, heel leuk!!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een schatje van een tasje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Easter gift basket - beautiful design and I love the mini matching tag :o)
    Thanks for playing along with us at Allsorts this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous gift bag Inge, so sweet and I love the pastel colours :)
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inge, what a gorgeous project. Love the colour combo. Beautiful floral embellishments and love the tag. Terrific job on your Easter candy bag.
    Thanks for coming over to play with us at the Magnnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a super project and I am loving the eggs! Thankyou so much for joining in the Allsorts Challenge this week and good luck. Happy Easter! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen