Volgers

woensdag 20 juli 2011

Merci doosje

 Dit doosje stond al een tijdje op mijn lijstje om te maken. Ik had dit weekend het model al gesneden uit craft cardstock, en heb het maandagavond maar eens in elkaar gezet. De label is een stempel van Viva decor waarin ik een mini magnolia gestempeld heb. Deze heb ik ingekleurd met Derwent. Het mooie dessinpapier is wederom van Maja Design. Alle randjes zijn gesponsd met Walnut stain distress inkt en hiermee heb ik ook de teksten gestempeld. Het patroon van het doosje stond in een oude Cars Only ( Nr. 18 ??). Nu nog een kadobon erin en ik heb weer een leuk presentje voor een verjaardag.

Groetjes Inge
De binnenkant lekker gevuld met Merci


Label met mini Tilda

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi weer Inge!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Inge, dat heb je weer prachtig gemaakt. Ik zou de chocolaatjes wel willen opeten hi hi. Mooi om te krijgen! groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gemaakt!!! HEel leuk kadootje om weg te geven!! (en te krijgen natuurlijk...)

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer helemaal geweldig uit Inge!! Een erg leuk en lekker kadootje ;-)

    Groetjes, Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk doosje geworden, Inge.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend doosje inge
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen