Volgers

vrijdag 1 juli 2016

Christmas in July bij Simply Magnolia (DT)

Zo eindelijk weer eens tijd voor een kaartje, ik dacht in mijn vakantie eens lekker aan de knutsel te kunnen . Helaas het zat niet mee, het weer niet en toen het maar bleef regenen hebben we besloten de keuken eens een flinke schilderbeurt te geven. Een werkvakantie dus.
Bij Simply Magnolia gaan we de komende maand aan de kerstkaart, daar kun je zeker wel op tijd mee beginnen.
 Ik blijf ze schattig vinden de engeltjes van Magnolia. Deze heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers. De papiertjes zijn van een blokje van de Action. 
Deze challenge wordt weer gesponsord door:
 

Wel ben ik deze vakantie begonnen aan een nieuwe hobby (zeg maar rustig verslaving) n.l. spinnen. Met wol dan wel te verstaan, binnenkort een update van mijn eerste spinsels.
Een workshop bij Wij Vilten
gevolgd om het een en ander goed onder de knie te krijgen
en nu thuis uitproberen.

Groetjes Inge



Geen opmerkingen:

Een reactie posten