Volgers

zondag 7 september 2014

Clean & Simple bij Simply Magnolia


Voor de nieuwe challenge van Simply Magnolia kun je twee kanten op. Of je maakt een CAS kaartje of een kaart die supervol is. Ikheb gekozen voor de Clean & Simple techniek. Het stempeltje van het verpakte viooltje is al een "oudje", maar het is nog steeds een van mijn favorieten. Ik heb het ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers. Verder heb ik alleen creme en mauve cardstock gebruikt en een velletje dessinpapier uit een blokje van Hobbyvoordeel. Het roze kantje komt van de Action.
Het is een kaartje zonder tekst, zodat ik het voor meerdere gelegenheden kan gebruiken.
Voor meer inspiratie kun je kijken op het blog van Simply Magnolia, mijn DT-collega's hebben er allemaal weer iets moois van gemaakt. 
Deze callenge wordt gesponsord door:
met weer een fantastische prijs!

Een hele fijne zondag.

Groetjes Inge

1 opmerking: