Volgers

zaterdag 19 april 2014

Uitdaging # NKU

Voor de nieuwe uitdaging bij NKU heeft Anneke deze keer de sketch gemaakt met als thema 'alles mag'.
Ik heb deze keer een easelkaart gemaakt met een papierblokje van de Action. Deze Tilda is een van mijn favorieten, en ik heb haar ingekleurd met Copics. Op de vleugels zit lekker veel glitter, wat helaas op de foto niet goed te zien is. Verder heb ik de teksten op een tag van Magnolia gestempeld, en ook het witte katoenen band is van de Action, dit wordt verkocht op vintage houten spoelen. Alleen voor de heb is het al leuk om hiervan een verzameling te hebben.


Ook designers maken wel eens een foutje, ik had voor deze uitdaging al een kaartje gemaakt, maar had de tekst op de verkeerde plaats.
Het was maar goed dat Heleen het zag, want ook wij moeten ons aan de opdracht houden, zo had ik nog tijd om de bovenste kaart te maken. Deze kaart heb ik gemaakt met een papiertje van Magnolia, en ook de stempel en tag zijn van dit merk. Het inkleuren is weer gebeurd met Copics.
Succes allemaal met het maken van jullie inzending, er zijn weer schitterende prijzen te winnen!

Groetjes Inge


3 opmerkingen:

  1. Hélemaal niet erg hoor Inge dat je een foutje hebt gemaakt, nu hebben we twee kaarten om te bewonderen, hihi...Het zijn schatjes met glittertjes en de magnoliaatjes zijn heel mooi ingekleurd..Fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo hebben wij maar het geluk dat we meteen 2 schitterende kaarten zien, want dat zijn ze allebei, ik vind ze supermooi Inge.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen