Volgers

zondag 6 mei 2012

Wiebelkaart

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Simply Magnolia met als thema, "a card but not a square"
( geen vierkante kaart). Deze challenge wordt gesponsord door Tilda's Town met weer een leuke prijs! 
Ik heb voor een wiebelkaart gekozen, deze had ik al een tijdje op mijn "to do"lijstje staan. Ik heb hiervoor een rondje van 15 cm. uitgesneden en dubbel gevouwen, en aan een kant een Nestabillity geplakt. Als de kaart uitgevouwen wordt past hij mooi in een 16x16 envelop.
Het dessinpapier is van Echo Park ( a boys life) Tilda is ingekleurd met Copics en Flexmarkers, en de bloemen ( Doo-Hickey van Magnolia) heb ik ook lichtjes ingekleurd en daarna bewerkt met Walnut Stain distress inkt.

Ik ben benieuwd wat jullie er dit keer van maken.
Kijk ook eens bij mijn mede DT-ers voor hun prachtige creaties.

Deze kaart doet mee met de challenge van:

Allemaal nog een hele fijne zondag!

Groetjes Inge

24 opmerkingen:

  1. Ziet er beeldschoon Inge, mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi. Prachtige kleuren.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel moi geworden . Vooral de kleuren zijn mooi leuk dat je mee doet bij DCZ gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Inge,

    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je weer gelukt om een heel leuke kaart te maken zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk, idd een goed idee zo'n wiebelkaart heb ik ook nog nooit gemaakt! Ga ik ook eens uitproberen zo. Je hebt Tilda weer heel mooi ingekleurd zeg! Kan ik nog weer eens een lesje inkleuren bij je volgen? Heb de smaak met mn flexmarkers nou echt te pakken!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Inge,

    je wiebelkaart is supermooi en je hebt Tilda'tje zo mooi ingekleurd...dat kleedjes met die vouwtjes is top.
    Nog een leuk idee om ook te maken.

    Fijne zondag,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Leuk modelletje ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je wiebeltje ziet er weer ontzettend leuk uit.
    't Magnoliaatjes zo mooi ingekleurd, echt prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    ziet er weer allemaal mooi uit hoor...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje zeg, succes met de challenge's liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige wiebel kaart.En wat een leuke kleur blauw.

    Fijne week.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukertje Inge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje; tilda is mooi ingekleurd en je bloementoefje vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er erg mooi uit!!! Wat heb je je stempel mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Inge, wat is Tilda supermooi ingekleurd, vooral de kleur van het jurkje is mooi en prachtig met de plooitjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke wiebelkaart Inge, leuk dat je meedoet bij DCZ, ik wens je veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is absolutely stunning Inge. I admired it on our DT blog. Such beautiful colouring of Tilda's dress. Just love it! Well done. hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee zo'n schommelkaart. Ga ik onthouden en op mijn "to do" lijstje zetten.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig leuk zo'n schommelkaart. Die staat ook hoog op mijn lijstje om nog eens te maken :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het werkelijk weer een subliem mooi kaartje Inge! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. enig kaartje zal het ook eens gaan proberen z'n schommel kaartje
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, wat prachtig en mooi is de jurk ingekleurd, prachtige lichtval. Bedankt voor je deelname aan dcz.

    BeantwoordenVerwijderen