Volgers

zondag 22 april 2012

Bladwijzer

Alweer het tweede berichtje voor vandaag, ik zie dat ik er alweer een heleboel volgers bij heb. Gezellig dat jullie mijn blog komen volgen en lezen!
Vandaag nog eens een bladwijzer gemaakt, deze is voor mijn moeder. Ze was helemaal weg van mijn vorige twee bladwijzers dus vandaar. Het is een onderdeel van een Moederdagkaart die nog in de maak is.
Deze bladwijzer heb ik helemaal in Magnolia stijl gemaakt ( papier, doo-hickeys en mini Tilda).
Het stempeltje is deze keer ingekleurd met Distress Inkt, en de bleometjes zijn afgewerkt met de Perlen pen.

Deze boekhoek doet mee met de challenge van 
doohickeys en mini world.

Groetjes Inge

12 opmerkingen:

  1. ahhh wat een schatje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor, dit kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oi Inge !!!

    Ficou belĂ­ssimo seu marcador de livros (bookmark). Amei, sou apaixonada por eles.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat je er al meer gemaakt had, maar deze boekhoek is ook weer een plaatje hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie boekhoek heb je voor je moeder gemaakt, je cupcakedoosje ziet er ook geweldig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook prachtig, mooie kleurencombi.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige bladwijzer.
    Hele mooie kleuren.
    Knap gemaakt hoor.

    Bedankt dat je wil meedoen met m'n verjaardagscandy.
    Plaats je hem dan even in je sidebar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabelachtig mooi Inge! Dit model staat ook nog op mijn lijstje om ooit eens te maken! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow Inge. I just love your corner bookmark. It is the perfect gift for anyone. Love it! hugs Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie 'boekhoek', prachtig!!! Deze kan tenminste mooi tussen een boek zonder dat je het beschadigd...
    Je cupcake doosje is ook super!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen